نمایشگاه کمان ۱۶

شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان نوآور

شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان نوآور

 

کمان فرزند بهار است، تجلی شور و امید ما که قرنطینه و پاندمی هم نتوانست جلوی جوانه زدنش را بگیرد.

قهرمانانه ایستاده‌ایم و کمان را با

«کاوش، مهارت، اراده و نوآوری»
ممکن کردیم.
حال از شما دعوت می‌کنیم تا نظاره‌گر این شکوفایی باشید.

شانزدهمین نمایشگاه کمان
به‌صورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت

یکم تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت ۹ تا ۱۴

برای دریافت لینک شرکت در نمایشگاه، از راه کامنت و دایرکت اینستاگرام نوآور اقدام نمایید.

 

 

نمایشگاه کمان توسط مجتمع آموزشی نوآور و در سال ۸۴ توسط اولین تیم دانش‌آموزی برگزارکننده با الهام از واژه‌های کاوش، مهارت، اراده و نوآوری راه‌اندازی شده است. این جشنواره پس از یک دوره‌ی پژوهشی توسط دانش‌آموزان (زیر نظر مسئولین مدرسه) مدیریت و اجرا می‌گردد که اهداف رفتاری مختلفی از قبیل پرورش مهارت کار گروهی، مدیریت بحران، برنامه‌ریزی صحیح و ... را دنبال می‌کند.

دانش‌آموزان در این نمایشگاه دانش‌آموزی با همراهی اساتید راهنما، دستاوردهای پژوهشی خود را که در شش انجمن علوم زیستی، شیمی، مهندسی انرژی، طراحی بازی، هنرهای نمایشی و برنامه‌نویسی تکمیل شده، به نمایش می‌گذارند و پس از این، با برپایی مسابقه و داوری مشارکت و فعالیت شرکت کننده‌ها، گروه‌های منتخب برگزیده و معرفی می‌شوند.
امسال، شانزدهمین دوره از نمایشگاه کمان را از روز چهارشنبه یکم اردیبهشت، تا جمعه سوم اردیبهشت ماه، در کنار شما عزیزان، به‌صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می‌کنیم.

با سپاس فراوان از همکارن دپارتمان پژوهش دبیرستان نوآور، خانواده های عزیز همیشه همراه و دختران پرتلاش نوآور.
منتظر حضور و مشارکت گرم شما در شانزدهمین نمایشگاه کمان هستیم...

 

ارائه پروژه‌های برگزیده نمایشگاه کمان نوآور در جمع نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان

ارائه پروژه‌های برگزیده نمایشگاه کمان نوآور در جمع نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان

مژده مژده
پژوهشگران عزیز نوآور
یک اتفاق خوب در راه است

عزیزان شرکت کننده در شانزدهمین نمایشگاه کمان نوآور که بر اساس ارزیابی عمومی و تخصصی به مرحله نهایی راه یابند، می‌توانند پروژه خود را در صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در مقیاس ملی ارائه دهند.

با آرزوی موفقیت
ستاد برگزاری کمان ۱۶

 

نمایشگاه کمان نوآور، از دیروز تا امروز

به مناسبت برگزاری شانزدهمین دوره از نمایشگاه کمان مجتمع آموزشی نوآور، بر آن شدیم تا نگاه و مروری بر دوره‌های پیشین داشته باشیم و به این بهانه، ظهور و تجلی توانایی و استعدادهای عزیزانمان را جشن بگیریم.
شانزدهمین نمایشگاه کمان، به‌صورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت مدرسه نوآور از یکم تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

اجرای زنده تئاتر آی بی‌کلاه آی باکلاه در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور

اجرای زنده تئاتر آی بی‌کلاه آی باکلاه در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور

کلاهتان را بردارید، اینجا سرتان کلاه می‌گذارند!

تئاتر آنلاین آی بی‌کلاه

پرده‌ی اول از نمایشنامه‌‌ی آی بی‌کلاه آی باکلاه
نوشته‌ی غلامحسین ساعدی

کاری از انجمن هنرهای نمایشی دپارتمان پژوهش نوآور
مدت اجرا: ۷۰ دقیقه

این نمایشنامه روز چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در نمایشگاه کمان۱۶ نوآور در فضای ادوبی کانکت مدرسه‌ نوآور به‌صورت زنده اجرا شد.

بازیگران (به ترتیب حروف الفبا):

آی تین بابکی
رزا بلورچی
سنا پوراربابی
ملیکا سعیدی
آوین صادقیان
ترانه صدر اصفهانی
پارمیس علمیان
ترنم گرجی
مه سیما لهراسبی
آرینا موتمنی
هونیا سحرخیز
ساینا جهانگیری
آوا عظیمی
مهدیه نیلچیان
آوا امیدی
هستی مصطفی
دریا مظفری
فاطمه (مونا) میثاق

مدیر پروژه: شیما حیدرپور
کارگردان: زهرا سلیمیان

بخشی از تصاویر اجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور

 

اجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور

اجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآوراجرای زنده تئاتر در نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور
 
 

مسابقه اینستاگرامی پژوهش نوآور

مسابقه اینستاگرامی پژوهش نوآور

همه دعوت هستید

پس از پانزده دوره‌ی پرشور و موثر، اینک مفتخریم اعلام کنیم که #نمایشگاه_کمان به پایان ایستگاه شانزدهم خود رسید و بدون شک حضور و مشارکت شما همراه‌های عزیز و همیشگی، از عوامل مهم این موفقیت بوده است.

نمایشگاه #کمان، نه فقط فرصتی برای تجلی و ظهور پتانسیل دانش‌آموزهای مستعد و تلاش‌گر این مرزوبوم، که محفلی برای رقابت و به چالش کشیدن توانمندی آن‌ها نیز می‌باشد.
ازاین‌رو در پایان هر دوره، رویدادی در قالب #مسابقه برای تعیین طرح‌های برگزیده، اجرا می‌شود تا از این رهگذر، گروه‌ها بتوانند توانمندی خود را در بوته آزمون نهند.

مسابقه اینستاگرامی کمان ۱۶ نوآور

وجه رقابتی کمان شانزدهم، در قالب #مسابقه_اینستاگرامی برگزار خواهد شد.
در بخش نخست این مسابقه، همه‌ی طرح‌های گروه‌های شرکت کننده، بر پیج اینستاگرام ارائه می‌شوند و پس‌ازاین دو مرحله داوری تخصصی و عمومی صورت می‌گیرد که در آن داوری عمومی بر اساس نظر و اقبال مشارکت کننده‌ها در داوری طرح‌ها بر روی پیج اینستاگرام، و داوری تخصصی بر اساس دیدگاه و مشارکت کارشناس‌های علمی و تخصصی مجتمع صورت می‌گیرد.
برآیند این دو داوری، معیار راه‌یابی به سطح دوم رقابت است.

پس‌ازاین طرح‌های برگزیده از مرحله نخست، در پیج اینستاگرام #مجتمع_آموزشی_نوآور قرار می‌گیرند و پس از دو سطح داوری عمومی و تخصصی (مشابه مرحله پیشین) گروه برگزیده در هر انجمن معرفی می‌گردد.

روشن است که مشارکت بیشینه شما سروران گرامی در مسابقه اینستاگرامی، نقشی برجسته در دیده شدن و شکوفایی پتانسیل دانش‌آموزهای جوان و امیدهای آتی این مرزوبوم خواهد داشت.

این #رویداد_آنلاین روز پنج‌شنبه، دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در فضای ادوبی کانکت مدرسه‌ نوآور برگزار شد.

از حضور گرمتان سپاسگزاریم.

 

در افتتاحیه نمایشگاه کمان شانزدهم نوآور چه گذشت

شانزدهمین کمان نوآور که نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان است، به‌صورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت مدرسه نوآور از یکم تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد. باهم بخشی از گزارش افتتاحیه این نمایشگاه دانش‌آموزی را می‌بینیم.

 

گزارش تصویری از شانزدهمین نمایشگاه کمان در لایو اینستاگرام نوآور

شانزدهمین نمایشگاه کمان نوآور، به‌صورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت مدرسه نوآور از یکم تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد.
در زمان برگزاری نمایشگاه، به‌صورت لحظه‌ای با #لایو_نوآور همراهتان بودیم.

 

گزارش لحظه به لحظه از شانزدهمین نمایشگاه کمان در لایو اینستاگرام نوآور

 

گزارش تصویری از حال و هوای اتاق پژوهش در شانزدهمین نمایشگاه کمان نوآور

 

پشت صحنه اختتامیه نمایشگاه کمان۱۶ نوآور

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان نوآور به پایان ایستگاه شانزدهم خود رسید. باهم بخشی از پشت صحنه مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه کمان نوآور را می‌بینیم.

 

اختتامیه نمایشگاه کمان ۱۶ نوآور

به پایان آمد این دفتر
حکایت همچنان باقی‌ست

باهم بخشی از صحبت‌های سرکار خانم دکتر فرهادی مدیریت محترم مجتمع  آموزشی نوآور و سرکار خانم سلیمیان مدیر انجمن هنرهای نمایشی را می‌بینیم.

 

در اختتامیه نمایشگاه کمان شانزدهم نوآور چه گذشت

شانزدهمین کمان نوآور که نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان است، به‌صورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت مدرسه نوآور از یکم تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد. باهم بخشی از گزارش اختتامیه این نمایشگاه دانش‌آموزی را می‌بینیم.
در زمان برگزاری نمایشگاه کمان، به‌صورت لحظه‌ای با #لایو_نوآور همراهتان بودیم.

 

مسابقه اینستاگرامی مجتمع آموزشی نوآور

همه دعوت هستید

پس از پانزده دوره‌ی پرشور و موثر، اینک مفتخریم اعلام کنیم که #نمایشگاه_کمان به پایان ایستگاه شانزدهم خود رسید و بدون شک حضور و مشارکت شما همراه‌های عزیز و همیشگی، از عوامل مهم این موفقیت بوده است.

نمایشگاه #کمان، نه فقط فرصتی برای تجلی و ظهور پتانسیل دانش‌آموزهای مستعد و تلاش‌گر این مرز و بوم، که محفلی برای رقابت و به چالش کشیدن توانمندی آن‌ها نیز می‌باشد.
از این رو در پایان هر دوره، رویدادی در قالب #مسابقه برای تعیین طرح‌های برگزیده، اجرا می‌شود تا از این رهگذر، گروه‌ها بتوانند توانمندی خود را در بوته آزمون نهند.

وجه رقابتی کمان شانزدهم، در قالب #مسابقه_اینستاگرامی، برگزار خواهد شد.
در بخش نخست این مسابقه، همه‌ی طرح‌های گروه های شرکت کننده، بر پیج اینستاگرام شانزدهمین نمایشگاه کمان ارائه می‌شوند و پس از این دو مرحله داوری تخصصی و عمومی صورت می‌گیرد؛ که در آن داوری عمومی بر اساس نظر و اقبال مشارکت کننده‌ها در داوری طرح‌ها بر روی پیج #اینستاگرام_نمایشگاه_کمان، و داوری تخصصی بر اساس دیدگاه و مشارکت کارشناس‌های علمی و تخصصی مجتمع صورت می‌گیرد. برآیند این دو داوری، معیار راه‌یابی به سطح دوم رقابت است.

پس از این طرح‌های برگزیده از مرحله نخست، در پیج اینستاگرام #مجتمع_آموزشی_نوآور قرار می‌گیرند و پس از دو سطح داوری عمومی و تخصصی (مشابه مرحله پیشین) گروه برگزیده در هر انجمن معرفی می‌گردد.

روشن است که مشارکت بیشینه شما سروران گرامی در مسابقه اینستاگرامی، نقشی برجسته در دیده شدن و شکوفایی پتانسیل دانش‌آموزهای جوان و امیدهای آتی این مرز و بوم خواهد داشت.

 
برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار نوآور، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: