کلاس هنر خلاق واحد دبستان برگزار شد

کلاس هنر خلاق و ساخت کارهای هنری و نقاشی، با حضور دانش آموزهای عزیز، در واحد دبستان مجتمع آموزشی دخترانه نوآور، برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی واحد دبستان، با بهبود شرایط کرونا و واکسیناسیون سراسری، شاهد گسترش آموزش و فعالیت های حضوری هستیم و این موضوع سبب شده تا بخش قابل توجهی از فعالیت های آموزشی دبستان دخترانه نوآور، به صورت حضوری و با همراهی دانش آموزهای عزیز، استمرار پیدا کند. پیرو این مهم، کلاس آموزش هنر خلاق، روز دوشنبه 13 دی ماه، با حضور دانش آموزهای دبستانی، در آتلیه مجتمع آموزشی نوآور، برگزار شد.

طی این برنامه آموزشی، دانش آموزها در آتلیه هنر دبستان حضور یافتند و ضمن آموزش و یادگیری، به فعالیت های گروهی و هنری پرداختند. ساخت کاردستی، انجام کارهای هنری، آموزش رنگ ها، هم فکری با دیگر اعضا، بازی و فعالیت های گروهی، از محور های این رویداد بودند که هدف آن، آموزش به کمک نقاشی، تقویت قوای خلاقانه، و پرورش مهارت های ارتباطی میان دانش آموزهای دبستان مجتمع آموزشی دخترانه نوآور، می باشد.

امیدواریم که با بهبود روند واکسیناسیون و قرنطینه هوشمند، در آینده شاهد گسترش هرچه بیشتر فعالیت های آموزشی و حضور پررنگ تر دانش آموزهای عزیزمان در مجتمع آموزشی دخترانه نوآور، باشیم.

 

برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار نوآور، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: