ارائه کارنمای عملکرد تحصیلی «دبستان» در مدرسه دیجیتالی نوآور

کارنامه توصیفی دبستان مجتمع آموزشی نوآور به‌صورت ماهانه در بستر آنلاین مدرسه دیجیتالی قرار می‌گیرد.
در دبستان نوآور، ارزشیابی به‌صورت توصیفی، با هدف توجه به رسالت اصلی ارزشیابی، یعنی فراهم ساختن امکان بهبود فرایند یادگیری صورت می‌گیرد. این ارزشیابی زمینه‌ساز ایجاد محیطی فعال و پویا برای یادگیری دانش‌آموزان است.
 

اهداف ارزشیابی توصیفی دبستان نوآور

  1. اصلاح، بهبود و ارتقای فرآیند یاددهی- یادگیری در کلاس و مدرسه
  2. شناسایی و پرورش استعدادها، توانایی‌ها و علایق دانش‌آموزان با تکیه بر استعدادهای برتر هریک از آنان
  3. توجه و کمک به رشد متعادل و همه جانبه‌ی شخصیت دانش‌آموزان
  4. آگاه ساختن دانش‌آموز و اولیای وی از فرایند پیشرفت تحصیلی- تربیتی و جلب مشارکت آنان در بهبود عملکرد دانش‌آموز
  5. ایجاد زمینه‌ی مناسب به‌منظور تقویت انگیزه‌ی یادگیری و پرورش استعدادهای برتر دانش‌آموزان از جمله خلاقیت و نوآوری و ایجاد مهارت خود مدیریتی و خودارزیابی در دانش‌آموزان
  6. تصمیم‌گیری در مورد ارتقای دانش‌آموزان به پایه بالاتر
 
برای دیدن کامل گزارش، بر این لینک کلیک کنید.
 
برای اطلاع از آخرین رویدادها و اخبار نوآور، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: